lauantai 10. helmikuuta 2018

Ihan uutta

Läksin aika uudelle linjalle. Jos joku sanoisi minulle, että kotonani olisi jotain muovista ja vaaleanpunaista, niin en ehkä ihan purematta tuota ajatusta olisi aiemmin niellyt.

Nyt ollaan kuitenkin tilanteessa, että olen hankkinut keittiööni vaaleanpunaisen muovimaton. Ja se on ihana.


Olen ostanut vuosia sitten eteiseen Stockmannilta ruotsalaisen Pappelinan vastaavan harmaan muovisen kuviomaton. Se on on ollut aivan yliveto. Matto ei mene miksikään, vaikka heitän kurakengät ulkoa tullessa sen päälle sulamaan. Kurat voi pyyhkäistä rätillä tai niiden kuivuttua imuroida pois ja matto on jälleen kuin uusi. Jos jotain isompia likoja tulisi, maton voi viedä suihkuun ja suihkutella puhtaaksi. Helppoa kuin mikä. Ja kaiken lisäksi tuokin matto on mielestäni tosi kivannäköinen.



Tämän eteismaton positiivisten kokemusten perusteella päätin tilata joulun nettikauppa-alesta nyt myös keittiöön muovimaton. Tällä kertaa matto tuli ruotsalaisen Brita Swedenin valikoimasta. Brita Sweden on ruotsalainen perheyritys. Brita Sweden uskoo kestävään suunnitteluun ja muovimatot ovat mm. myrkyttömiä ja niitä kudotaan käsin.

Hämmästyin itsekin, kun ihastuin tuohon vaaleanpunaiseen versioon. Vaaleanpunainen kun ei ole minulle mikään tyypillinen väri. Mietin kuitenkin, että voisi olla raikas ja kiva keittiössä ja vähän uuden näköinen. No sitä se onkin, olen tyytyväinen itselle uskaliaaseen valintaan.

Vähän vielä kuljetuksesta kurttuinen, mutta aika kiva.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti