sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

No jos jotain pitää haluta

Täytän kohta kolmekymmentä. Heinäkuun lopussa. Aion juhlia. Pidän isot juhlat, johon on kutsuttu kaverit ja perhettä.

Kaikki kysyy lahjoista. Olen sanonut, etten minä juhlia sen takia pidä, että pitäisi ostaa lahja. Ja että en tarvitse mitään ja juhliin saa tulla tyhjin käsin. Ja että jos jotain haluaa tuoda, niin minulle voi tuoda hyvälaatuisia kahvipapuja tai hyvää viiniä. Niistä tykkään. Enkä sano tätä hurskastellen, vaan ihan oikeasti ajattelen niin. Haluan järjestää juhlat, koska elämässä ei ole koskaan liikaa juhlia. Mutta vastikkeeksi en tarvitse tavaraa ja lahjoja, varsinkaan jos sopivaa joutuu tuskailemaan eikä oikein keksi mitään kivaa. Tärkeintä on että ihmiset tulevat paikalle.

No okei, myönnetään. Jos oikein mietin, niin keksin kyllä muutaman asian, joita haluaisin. Ne ovat melko kalliita, joten ei missään nimessä yhdelle lahjanostajalle. Mutta koska tiedän, että useat juhliin vieraaksi tulevat lukevat tätä blogia, niin tässä nyt muutamia himotuksiani.

1. Marimekon Eppu-reppu

Koska olen superhipsteri tai ilmeisesti muuttumassa sellaiseksi. Musta tai tummansininen.
EDIT - idea korvamerkitty - vanhempani ilmeisesti ostavat tämän minulle lahjaksi. :)

2. Ompelukone

Vanha ompelukoneeni meni rikki pari vuotta sitten. Olen miettinyt uuden koneen hankintaa - jonkun ihan peruskoneen. Ei tarvita kikkailuja - suora tikki, siksak ja napinläpi riittää.

3. Lahjakortti kauppaan, jossa myydään laadukkaita tyynyjä, esim. Stockmannille


Ostin jokin aikaa sitten uuden sängyn ja nykyiset vanhat tyynyt ovat ihan liian matalat ja huonot. Tarvitsen kiperästi uudet tyynyt. Jotkut muhkeat untuvatyynyt. Haaveissa siintää myös Tempurin "perhostyyny".

 4. Korut

Minähän tunnetusti rakastan koruja ja käytän niitä päivittäin. :)

5. Lahjakortti kauppaan, josta voin ostaa uuden golfhanskan


Vanha on riekaleina...:)

Olen myös yrittänyt miettiä olisiko joku uusi harrastus, jonka haluaisin aloittaa tai joku kurssi, jossa voisin oppia jonkun uuden taidon ajankohtainen. En ole vielä ainakaan keksinyt. Ehkä vielä keksin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti