keskiviikko 11. tammikuuta 2017

Kaksi peittoa - miksikäs ei

Ah, lisää oivalluksia kotona. Olen tuijotellut Campadresta norjalaisen laadukkaita untuvatuotteita tekevän valmistajan alennuskampanjaa ja miettinyt luksus-untuvapeiton klikkaamista ostoskoriini. Pihistelin kuitenkin ja jäin miettimään ja alennukset meni ohi suun.

Olen supertyytyväinen sänkyyni. Patja on lämpömuovautuva ja ihanan napakka. Aina kun tulen matkoilta kotiin huokaisen onnellisena, kun pääsen omaan sänkyyni. Tykkään siitä tosi paljon, minun on älyttömän hyvä nukkua omassa sängyssäni.

Sängyssä on tapahtunut muutos - hoksaatko mikä?

Kaipasin kuitenkin lisää muhkeutta vuodevaatteisiin. Tyynyjä en vaihtaisi - olen löytänyt Tempurit ja niissä pysyn, joten kaikki on kulminoitunut peittoon. Minulla on medium-lämmin untuvapeitto, joka on ihan kiva, mutta ei mitenkään supermuhkea. Sellaista kaipasin. Siksi sitä luksus-untuvapeittoakin haikeasti nettikaupassa tuijottelin.

Luin juttua, jossa annettiin vinkkejä täydelliseen sänkyyn. Siinä sanottiin, että kaksi peittoa on enemmän kuin hyvä idea. Miksikäs ei! Minulla kun sattui olemaan toinenkin untuvapeitto jemmassa sängynaluslaatikossa vieraspeittona.

Ja kas näin - häpeilemättä nukun lopputalven kahdella untuvapeitolla. Miksi en nukkuisi? Sadun prinsessalla oli monta patjaa, minulla on monta peittoa. Oivallus toi juuri sitä kaivattua muhkeutta (ja kylmällä säällä lämpöä - puutalossa on talvella välillä vähän vilu) sänkyyni. Nyt nukuttaa vieläkin paremmin. Ja mikäs sen ihanampaa.

No siellähän on kaksi peittoa!


Nyt on kerroksia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti