perjantai 20. joulukuuta 2013

Uutta seinällä

Minulla oli viikolla yksi työkokous Helsingin ydinkeskustassa. Kokouksen jälkeen ehdin piipahtaman Vanhan joulumyyjäisissä. Olen vältellyt kauppoja jouluruuhkan takia, minulla kun ei kummoista lahjastressiä ole, koska vietämme perheessä jo ties monetta vuotta lahjatonta joulua. Hankin lahjat vain kummilapsilleni. Vanhan joulumyyjäisiin menin, kun puolilta päivin siellä ei mitään älytöntä ruuhkaa edes ollut.

Jotain yhdessä yläkerran myyntikojussa pisti silmääni. Ihanat Muumurun printit, joista yksi suorastaan kutsui minua luokseni. "Life poster 2" -niminen mustavalkoinen polkupyöräprintti, joka summaa vielä hauskan elämänviisauden "Life isn't always easy as riding a bike but don't forget it's the journey that counts, not how fast you are going. You might have to stop for a while to look at the map or change a flat tire but keep on pedaling, it'll be a great trip."

Posteri sopi niin hyvin minulle ja keittiöni keltaiselle seinälle - kamalista joulukuisista valottomista kuvanräpsyistä huolimatta.



 

Toinenkin ihana printti lähti matkaani, mutta se menee lahjaksi, joten en paljasta sitä vielä täällä. Ehkä myöhemmin.

Muumurun nettisivuilla sanotaan, että uniikkien printtien ja kuvitusten tarkoituksena on tuoda iloa arkeen ja omaperäistä ilmettä sisustukseen, vihreitä arvoja unohtamatta. Suunnittelijoina toimivat Satu Dolk ja Ossi Laine. Nettisivuilta voi tutustua jälleenmyyntipaikkoihin, jos kiinnostus heräsi. Minulle kelpaisi tuolta valikoimasta vaikka kuinka moni muukin printti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti